Wednesday, December 20, 2006

Kaempe portioner og sol i SF











Hej Allesammen,
Ja klokken er 5 om morgenen er i SF og jeg er frisk som en havoern. Jetlagged har vidst ikke helt forladt mig endnu. San Fran. er fantastisk!! Saa smuk. Igaar var jeg i China town, nede og se soeloever ved havnen og i et vildt, vildt cool hippie kvarter - Haight Ashbury - der havde ALT det vintage toej en pige som mig kunne oenske sig. Jeg styrede mig - maa jo huske paa New York og min ikke saerlig store lyst til at slaebe rundt paa alt for meget.

Alt er bare saa mega stort her. Portionerner er enorme! Jeg har indtil nu naesten ikke kunne spise en forret op. Cheesecaken er 30 cm hoej og deres Apple-turn-overs ligner haandbolde daekket i dej. Overalt reklamere de for de skoereste retter, hvem har lyst til krabbe-suppe i en skaal lavet af broed? Eller hvad med en "Philly cheese steak"? Uhhh... Det er altsaa lidt i overkanten, men hvem ved - om tre maaneder kan jeg maaske klare det hele.

Jeg ville bare lige tjekke ind og sige at alt er som det skal vaere. Her er super fedt! Jeg vil forsoege at uploade nogle billeder naar jeg kommer hjem til Meghan paa torsdag/fredag.

Knus fra Nanna

1 comment:

Anonymous said...

Send lige nogle billeder af det der de kalder mad i USA. Det lyder spændende.
Fedt at høre at du har det godt. Jeg så lige et billede af dig i Where2go. Der ser du jo bragende ud med "hårdusk" heheh.
Håber du får en fantastisk amerikaner-jul.
Krammer