Saturday, December 23, 2006

Happy Holidays!!




Saa er det snart jul her - alle vaelter rundt i deres enorme biler for at koebe ind i deres enorme supermarkeder. Igaar var vi ude og handle, uhh det var et paradis for saadan en som mig. Alt er mega, mega stort og vildt billigt. Jeg tror virkelig godt man kunne blive vandt til det her. Vi skal til et "Christmas party" i aften saa vi koebte lige en platte med 100 stykker sushi for 20$ (det er cirka 100 kr.) Det er stadig lidt overvaeldende det hele og jeg er aabenbart stadig jetlagged for jeg er super, super traet kl. 21 og vaagner kl. 7. Meget maerkeligt.




Meghans foraeldre bor i et kaempe hus oppe i bjergene udenfor Santa Cruz. Her er saa smukt og solen skinner. Amerikanerne fryser, men det er praecist som paa en foraarsdag i Danmark - cirka 15 C. Den foerste aften vi var hjemme saa vi "lidt" fjernsyn - de har saa 800 kanaler, saa det endte med at det meste af tiden gik med at bladre og zappe. Det er f**** sindssygt land det her. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forklare det, men her er praecist som man forestiller det, men saa alligevel ikke.




Vi skal afsted nu, men jeg vil proeve at uplaode nogle flere billeder snart.




No comments: