Friday, January 19, 2007










3 comments:

Line Ellegaard said...

hi Nanna

ej, jeg faar helt sommerfugle i maven af at høre om din spaendende rejse og ikke mindst din begejstring for at rejse...bare det var mig.
ham der paa billedet med den røde hue - han ligner lidt Anders K. fik lige et shock og troede du havde mødt ham...
ha det godt min søde og pøj pøj i NY..
knus Line

LivVega said...

Hey søster! Hvor lyder det bare pisse fedt! :-) Jeg håber at du har det godt, send mig en mail når du får tid....Og hvad sagde jeg? At rejse gør dig til et andet menneske!

Love, søs.

Sophia said...

Hej Nanna!
Ha Ha.. Kronisk noegen afrikansk dame! Det lyder som den fedeste by, altsaa ikk fordi der er kroniske noegne kvinder, men alt det andet! Jeg MAA opleve den by inden jeg bliver graa og gammel. Glader mig til at se dig igen. Pas nu rigtig godt paa dig selv. Vi ses snart.

1000 knus

PS Jeg har endelig fået pc, saa nu kan jeg rigtig foelge med i din spaendende tur :-)